Ett måste..

Ett måste eller jo ja behöver ett par gummistövlar :) efter ja i går var och kikade på fotboll i det härliga vädret så bestämde ja mig för att klicka hem ett par jätte snygga stövlar och rea var det dessutom, så nu snart när kilona är borta kommet jag kunna vara ute i alla väder och gå, leka kolla på fotboll mm!!
:) Nu skall jag i väg och hämta Sigge bus det är han och jag idag, blir att tvätta lite bäbis kläder, baka kanske och städa om orken finns, så håll tummarna på att inte Sigge vill ut allt gör ofta..
Visst är de snygga?


Kommentarer
Postat av: Anna G

Mycket snygga! =) vart var det rea på dom? ;) Kram

2012-05-11 @ 21:24:25
Postat av: Johanna

På sportamore, vet inte om det bara var en kampanj men iallafall 250kr billigare, alltid något!!

2012-05-12 @ 08:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback