Trött!

Har kommit in i en period Igen som är att jag är så trött :( skulle vilja sova men jag kan inte, är en person som verkligen inte kan sitta still men är nog så att jag är tvungen att lyssna på min kropp och det lilla livet som växer som bara den i mig..
Igår var vi på Näl med Ajja och Tobbe, då de pratade och visade förlossningen och BB i hörsalen Ägget mycket lärorikt och givande :) så nu har vi lite med kött på benen tror ja..
Imorse blev det en lång promenad med Sigge, han är verkligen helt tokig tror det är löpningstid nu så han drar ju med mig nu hihi, har även varit och handlat och nu håller ja på och tvättar den andra tvätten för i dag, blir att hänga den innan de blir en promenad igen sen in och fixa lunch/matlådor i dag bjuds det på spagetti och köttfärssås :)
Blir sen att packa den lilla väskan och i kväll blir det hockey hos goa vänner!!
Ha de bäst!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback