Mindre än 100 dagar!!

Ja nu är det mindre än 100 dagar kvar tills våran lilla bäbis kommer (förhoppningsvis) =) är såå lycklig och det skall bli så spännande!!
Blir att beställa barnvagn med tillbehör snart för nu rullar ju bara veckorna fram i en väldig fart :) får se vad det blir, men har en favorit iallafall..
Längtar såå mycket!!
Är en stor dag på lördag då jag blir hela 30år, det blir då att fira med min och Fredriks familj med god mat och tårta på wärdshuset ska bli såå mysigt och trevligt, sen blir det hockey och melodifestivalen med min familj..
På söndag kommer några av mina släktingar och vänner på en bit mat och fika..
Men nu ska jag mysa ner mig i soffan efter ett varmt bad!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback