Barnmorskan!

Idag var jag hos barnmorskan alla prover såg bra ut och hjärtljuden låg på 136 denna gång oxå, men sen skulle hon kolla hur bäbisen låg och hon visste inte ifall det var huvudet eller rumpan som låg neråt så för säkerhets skull ska ja på ett ultraljud nästa torsdag den 19/4 för att kolla så den inte ligger i säte och gör den det så ska vi göra ett vändnings försök, självklart blir man lite ledsen och nervös, men vi vet att vi är i goda händer, misslyckas vändningen pm det nu behövd så blir det till att planera förlossningen för ett snitt då det kanske blir tidigare än den 23maj, men det vet vi först nästa vecka och jag mår bra..
Har Godingen Sigge brevid mig nu när jag ska vila han vet att ja behöver kärlek nu <3
Är så glad över att jag har världens bästa sambo, familj och vänner, älskar er!!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anna G

Jag fick ju oxå kolla med Juni men hon låg rätt och jag tror det är likadant med din. Dom gör det ju bara för att vara på den säkra sidan. Kram

2012-04-10 @ 15:30:56
Postat av: Johanna

Ja vi hopas oxå på att h*n ligger rätt, skönt att kolla upp iallafall...

Kram

2012-04-11 @ 10:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback