Hmm..

Igår kväll åkte jag tåg till Karlstad o pappa hämtade upp mig på stationen, men under resan började ja må dåligt men jag satt i tågets riktning trodde ja började bli åksjuk men direkt när vi kom hem till Öa så fick ja springa till toaletten där ja hälsade på ULRIK :( och gjort de tre gånger till då de var bara att sjukanmäla sig sååå j***a tråkigt så nu är ja här på Öa i mitt flickrum, pappa skulle åka och köpa proviva till mig o sen blir de o bädda ner sig i soffan och kolla på några Beckfilmer..
Igår gick vi även brev från Näl så tisdagen den 6/12 då är det besök där igen, och håll nu era tummar på att ja inte behöver operation :)

Längtar till helgen då man får julpyssla lite blir nog även bakningsdag om man frisknat till..

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback