Köks taket..

Då så börjar kökes taket bli klart =)
Fredrik började måla vid 21.53 igår kväll, han sliter verkligen o ja vill så gärna vara med o greja men när man jobbar på annan ort så är de så att ja tyvärr inte kan vara med varje dag =( jobbigt är de..
Nu hoppas ja bara denna helg går fort, slutar 14 på måndag o då är de raka vägen hem o då skall ja slita ja med o ledig tisdag så då kommer ja befinna mig där mååånga timmar...
Ja önskar mig ett jobb lite närmare där ja bor, men de tror ja ni redan vet =)





Så i dag kommer köket =) Börje skulle ta emot de i dag o eftermiddag skulle de plocka in alla kartonger..
Kommer bli så fint =)

Idag va ja uppe tidigt då ja snörade på mig löparskorna o ut i skogen de vart 5km i dag, nu har ja duschat o ätit frukost på altanen hos papi o mami =)
Ska nu ta o plocka lite här hemma innan ja tar o åker till jobbet, skall uträtta lite ärenden innan ja börjar 13 o kör till 20 ikväll...
Hoppas ni får en mysig fredag!!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jajjemänn, nu ä köket inne o inburet..hmhm :/ eller hur Fredrik..:)

2011-05-20 @ 19:11:24
Postat av: Anneli

Jajjemänn, nu ä köket inne o inburet..hmhm :/ eller hur Fredrik..:)

2011-05-20 @ 19:12:09
Postat av: Anneli

Undrar varför det blir dubbla kommentarer ibland...

2011-05-20 @ 19:13:04
Postat av: Anneli

Undrar varför det blir dubbla kommentarer ibland...

2011-05-20 @ 19:13:04
Postat av: Johanna

De är mina änglar =) hoppas ni får en underbar helg!! Kram på dig Anneli!!



Ja va roligt att de alltid blir 2 inlägg..ler..

2011-05-21 @ 08:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback