Ogilla!!

Ja verkligen ogillar att packa väskan för att vara några dagar ikarlstad men men man måste juh jobba =) så  nu har ja börjat lite  trosor,strumpor,bh-ar ja ni vet allt de där så nu är den snart färdig packad...
Var en sväng på överby i morse köpte nya sängkläder såå fina på Hemtex =) letade efter en ny vårjacka och ja fann två ja är lite sugen på så nån av dom blir de..
 Bondelid  Zoul
Men vilken?! får ta och rådfråga med Fredrik, men ja vet vad som kommer sägas haha

Har gjort fyra matlådor till Fredrik så nu har han i några dagar när ja är i k-d =), har även hunnit gjort en mjukpepparkaka som vi skall ta med oss till dennis i kväll då vi skall kika på hockeyn..

Men nu ska ja ta mig en kopp kaffe i solen på balkongem med några kardemumma skorpor...

Ha de gott!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anna G

Jag röstar för den blå =) Jättesnygg! Och jag anar att den typ är dubbelt så dyr som den andra oxå....Kram

Postat av: Johanna

stämmer bra de 1899kr för den blå o 999kr för den andra.. =)

2011-03-08 @ 22:08:22
Postat av: malin ns

jag ska nog inte ge nåt köptips, jag är en riktigt dålig shopper. Jag räknar alltid om allting i hur mycket annat jag skulle kunna få för samma summa. Ex hur många kvadrat snyggt kakel skulle det räcka till? Men... den blå jackan var rackarns snygg... :o)

2011-03-09 @ 09:44:12
Postat av: Johanna

Malin du har helt rätt, hmm kanske får bli en på jobbet för 499kr i stället o sen var riktigt snygg, men våren verkar ju inte komma än så ja hinner nog ändra mig o så hinner de säkert ta slut...

2011-03-09 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback