de händer saker nu....


Testar lite ledljus =) blir en nedåt oxå...


De runda fönstret på toaletten nere...
Nu har de även kommit upp väggar så snart är de dags o börja kakla =)

Mår sådär, lite förkyld men har nu burrat ner mig i fotöljen med den rosa så snart är ja frisk..

Mamma o ja har bakat chokladbollar o morotsmuffins o på lördag blir de o baka kanelbullar o bjuda hela goa gänget som skall hjälpa oss med o lägga tak...

Imorgon blir de jobb 7-14 o sen hem då ja är ledig i fyra hela dagar, underbart...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Bengt

Det är ju jättebra att ha ledljus. Då slipper man ju famla i mörkret. Kram Bengt.

2011-04-01 @ 18:58:13
Postat av: Anonym

Ja, det är jättebra med ledljus, så man slipper famla i mörkret. Kram Bengt

2011-04-01 @ 20:18:59
Postat av: malin ns

jag blir så avundsjuk på folk som har bra ljus-smak. Själv är jag helt kass, fastän jag inför varje nytt år lovar mig själv att ta tag i det.... kul när det händer mycket synbara grejer i huset!

2011-04-01 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback