Tandläkare

Igår eftermiddag började ja få riktigt ont i min tand =( o senare såg ja hur kinden börjat svullna så natten som var har ja inte sovit så bra, proppat i mig säkert minst 8 ipren, i morse så ringde ja Åmåls tandläkare o gud vilken bra service de löste så ja fick komma i morse redan 8.20 så nu är en av mina 2 tänder som spökat lagad, tyvärr går det inte att rädda den ja bitit sönder så nästa vecka blir det att dra ut den men vad glad man kan bli för så lite, ett stort plus till Åmåls folktandvård som hjälpt mig..
Så nu är ja inskriven där, för här i mellerud var de juh kö på 2,5 år helt sjukt..



Nu ska ja försöka ta mig en liten lur när ändå hela munnen är bedövad...

Ha de gott!!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback