De börjar ta form..





Vi är riktigt nöjda =)

Har varit i gbg med goa Peter o Lina, fikat, shoppat ätit jätte god mat och skrattat en hel del till Hagmanskonditori på Loresnbergsteatern,  o inte minst ätit jätte god hotellfrukost, de var verkligen skönt att komma iväg lite vi kände att vi behövdes....

Tack Peter o Lina för en underbar helg tillsammans med er ♥

Idag var vi inne på butiken Chili o nu tror vi att vi hittat våran dröm soffan, vi skall nog slå till på den,
Kolla in =)



Här tror vi att, vi och våra nära och kära kommer trivas mycket bra tillsammans =)
Vad tror ni??

Nu är Fredrik o tränar i LLA inför matchen som går på tisdag mot Färjestad, skall bli riktigt kul att kolla på, ja, Pappa, Mamma o lilla Victor skall dit, då blir de o knäppa en massa kort...

Nu har ja duschat, fått mig lite kvällsmat o skall snart lägga mig till rätta i mitt flickrum för o kika på Wallander =)
Imorgon blir de en kortdag på jobbet 9-13 o sen skall pappa köra hem mig, då även min faster ville följa med för att kika in vårat husbygge, så blir de nog en fika på NK...

Ha de gott!!

puss puss på er

Kommentarer
Postat av: Anneli

Yippi, den soffan blir bra att softa i framför öppna spisen, å va bra att Hagmans cafe va bra, det lovar gott inför kommande helg. Jösses vilken lång mening...// :)

2011-02-07 @ 18:50:44
Postat av: malin ns

Jösses vilken soffa.. ja, den kommer iallafall jag att stortrivas i.. säkert stensomna också... :O)

2011-02-07 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback