Blommor...


Dessa vackara blommor fick jag av Fredrik på min dag =)
Den fina Cult ljusstaken fick jag av min Syster med familj..
Av Pappa o Mamma fick jag fina rosa roser och presentkort på Cervera =)

Nästa år blir de kalas föra alla nära o kära då man når den där roliga åldern 30år haha men då kommer vi alla få plats då vi bor i vårat hus, hade gärna bjudit alla i år men det är så litet så de skulle bara ha varit trångt o tråkigt så håll ut nästa år firar vi lite mer..ler..

Som ni kanske vet älskar ja blommor och min favorit blomma är tulpaner, var o handlade lite förut o var bara tvunfen att köpa några =) så här står dom på soffbordet o ser fina ut..


Nästa tisdag så är vi båda lediga då vi hoppas på att sotaren kan kika in och provtrycka våran spis, sen vid 10 skall vi vara på Kvick i trollhättan o kika på kök och sen drar vi oss till gbg då vi skall beställa soffan och kika in lite mer inredning till huset =) längtar redan..ler..

Skall ta och diska lite innan ja o sigge drar oss till huset och möter upp Fredrik för en promenad och lite jobbande..

Ha de gott..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback