Spark

Igår så tror jag att jag kände en spark i magen för första gången, för det var ett litet bubblande och inte alls som ett vanligt kurrande, kändes underbart blev jätte lycklig och nästan tårögd :)
Igår var det julbord med jobbet jätte god mat och mycket skratt, de var verkligen längesen ja skrattade så mycket :) tack alla underbara arbetskamrater <3
Idag blir det att åka och kolla ut en fin gran att ha hemma i huset :)
Sen blir det jobb 13-20 och ikväll blir det myskväll med pappa o mamma..
Imorgon efter jobbet ska jag möta upp Maria för att inhandla lite mer julklappar och efter det ska vi ha julmys hemma hos henne..
Nu är det dags för frukost, hoppas ni får en bra dag!! Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med sparkar o fler lär det bli! Kram

Postat av: Lina

<3 åh, jag är så avundsjuk! Jag saknar såå att vara gravid!!! Njut av sparkarna nu innan de börjar förstöra din nattsömn;) Loppan flyttade runt hela mig i sängen på slutet:D



Puss

2011-12-17 @ 23:06:26
Postat av: Anna G

Fast när ni varit gravida 3 ggr kommer ni inte sakna det....tro mig =) Hihi! Kram igen

2011-12-18 @ 14:09:48
Postat av: Johanna

Mm ja ska njuta :) och ja förstår dig Anna hihi

Hoppas ni får en bra dag!!

Puss och kram

2011-12-19 @ 08:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback