Halvvägs!

Ja nu är jag halvvägs in i graviditeten :) 20 veckor har gått och det återstår förhoppningsvis 20 veckor hihi
Jag mår jätte bra, inte alls lika trött på kvällarna och illamåendet har försvunnit helt, så nu njuter jag bara av att det lilla livet i magen växer och sparkar då och då, livet leker som mest på morgonen vad jag känner nu iallafall, men det blir väl ändring..
Igår jobbade ja 8-20 och jag kan säga att det var underbart med sovmorgon idag, pappa och ja gjorde frukost och tog med oss upp och satte oss framför tv då det var slalom :) mysigt.. Sitter fortfarande här i mysisen men skall väl snart göra mig klar för jobbet i dag blir det ett pass 13-21 men imorgon väntar en sovmorgon igen..

Hoppas ni alla får en bra dag!
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback