Då var de dags!

Ja då var de dags, i dag börjar ja VV i Trollhättan o ja känner mig så laddad =) här ska kilona bort =)
O de som känns så bra de är att man verkligen får det stöd man vill ha av o gå på mötena en gång i veckan, man får liksom en kick =) Så nu kommer ni förhoppningsvis få följa mig genom VV, då ja kommer lägga upp lite smariga recept mm...

Annars så var det första dagen på jobbet i går efter en helt underbar semester, o gud va ja fick o göra ALLA drog i mig o hade massor me frågor, tillomed en kund tyckte de va kul o se mig då kanske man är lite saknad på jobbet ändå =)

O ni som inte vet så skall ja även bli Moseter igen till en liten goding den 28 december ♥
Grattis igen älskade syster med familj!!

Ska nu ta o börja packa väskan o röja lite här hemma innan ja ska till tandläkaren i Åmål..

Hoppas ni mår bra!!

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Varför VV i Trollhättan, det finns ju i Vänersborg på onsdagar, kl 18, tror jag det börjar, möjligen 17.30. Men lycka till i allafall//Krammelikramm :)

2011-08-16 @ 19:52:34
Postat av: Johanna

Ja de fick bli där jag är ledig tisdagar, o jobbar lång pass onsdagar 9-20 :) tack så mycket!! Kram kram

2011-08-17 @ 14:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback