Ingen rolig dag i dag lördag...

Men igår kväll var vi i Rådahallen o kika på Senario Jul & show o de var hur bra som helst underbar sång och roliga uppträdanden, man fick lite gåshud då o då o skratta en massa.. =)

Kände mig lite hängig i går när vi kom hem, gjorde mig klar för sängen, Fredrik grejade med en massa inför Moped stubbracet, o ja somnade sött, o i morse när jag vaknade så var jag jätte tät i näsan, hosta, huvudvärk o feber på 37.8..

Tog mig en kopp chailatte o en macka sen så somnade ja som en stock i soffan, vaknade 11.45, satte på mig en massa kläder o pulsade ner på köpingen handlade lite piller,nässpray o halstbletter o sen hem igen, kände att ja blev helt öm i hela kroppen så nu ligger ja i soffan me två täcken o fryser o har 38,8 i feber, så tråkigt när man är ledig o allt..
Mina vänner för dagen..



Nu längtar ja tills Fredrik kommer hem efter ha varit ute i snön o kört moppe =) han fryser nog så de bara o krama om mig så får han värme hihi..

Ikväll blir de mys för oss o lilla sigge, hoppas på god mat o lite godis, så kanske man blir frisk snart...


Kommentarer
Postat av: Malin NS

Krya på dig!

2010-11-27 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback