...

Måste bara säga att ja ångrar mig inte en sekund att jag flyttade från Karlstad, livet är underbart!! Är såå lycklig!!
Idag är man ledig ja o sigge va ut o gick i 2 timmar undefär på förmiddagen såå underbart, klarade oss från regnet oxå..
Har lagt på lite nya dukar o dammat av här hemma =) blev nöjd, nu ska ja bara hitta några fina gardiner till köket o till sovrummet så är ja helnöjd =) 
 
Fredrik kommer snart o hämtar mig då vi ska ut o fixa min bil, sen ska ja nog höra om vi ska åka till tomten o mäta lite hihi de börjar juh närma sig nu..

Blir nog o göra en äppelpaj tills i kväll, lite mys ska vi väl ha..
Väskan är nästan färdigpackat, blir o sova på öa några dagar nu, är den tråkiga veckan då ja slutar sent, men de funkar allt...

Ne ha de gott så hörs vi..
Imorgon kommer de nog lite kort som har tagits den sista tiden..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback