Onsdag

Onsdag igen då, gud vad veckorna går fort, i dag är de lång dag på jobbet som gäller 9-20, men ska bli gott är både i kassan o på golvet i dag o då brukar dagen gå så fort...

Ja som ni vet har juh min bil lagt av, eller ja lite trasig o ja hoppas verkligen Fredriks kompis kan laga den så den rullar nån månad till iallafall,  men ja håller även utkik efter en ny såg en väldigt fin Audi A4 i går får se om de kanske blir den, ska kolla va ja har i pengaväg o lägga in nu, vill ha klart allt me lyan nu så man kan köpa bilen..ler..
Men så har man juh världens bästa pappa som har sagt att ja får låna hans sålänge =)
Så i helgen får ja ha bilen åkert till Fredrik på fredag efter jobbet, ska bli mys..
Vi får väl ta o börja kolla lite på vart vi ska få plats me allt mitt, men de löser sig alltid..
På lördag ska vi på Maskeradfest (30årsfest * 2), har väl nästan alla kläder klara men får ta mig en sväng på stan efter jobbet i morgon o fixa de sista, temat är 80-tals disco, o de är juh tillbaka typ nu så de ska väl inte vara så svårt...

Nu ska ja ta o göra mig klar för o åka o lämna Hanna på skolan o sen åka till jobbet..

Ikväll blir de o packa nån eller några lådor till =)

Ha en bra dag!!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback