Ingen rolig dag...

Var meningen att darling skulle komma i dag, men de jääävla snöovädret ställde till de, men de var inge vi ville riskera o åka ut i, så i  morgon åker ja dit, o ja längtar sååå..
Vi får iallafall en dag/natt tillsammans o då blir de mys♥

Som sagt man tar sig juh ingen vart så i kväll blir de myskväll för mig själv =/ såsär kul, men ja gör de till de bästa =)
Har varit o handlat ben&jerrys glass, popcorn, dricka o en inredningstidning, plus att de finns massa kul o se på tv i kväll, så ja kommer klara mig galant..

Ska även ta o kika lite resor, är så trött på denna vintern nu så ja känner att ja behöver lite sol o bad, får se om ja får med mig Fredrik hihi..

O snart, snart måste ja börja packa i lyan, det är juh lite tid kvar men de går fort o snart är vi där, så de är lika bra o börja lite smått, köra lite saker till pappa o mamma, slänga de som ja inte ska ha kvar mm..

Ska lägga mig till rätta i soffan nu o äta lite glass =)

Ha de gott godisar!!

puss puss



Livet är kort!
Bryt reglerna!
Förlåt snabbt!
Kyss långsamt!
Älska sant, skratta okontrollerat
och ångra aldrig något som fått dig att le!




Kommentarer
Postat av: Anna G

Åh, det där lät rätt gött tycker jag med popcorn, godis, inredningstidning helt själv.....Tänk vad olika det kan va ibland, fast jag förstår din situation och du förstår säkert vad jag menar =)

Kram kram

2010-02-20 @ 19:50:38
Postat av: Johanna

Ja förstår dig gumman =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback