......

Du är allt och mycket mer i mina ögon
Du är ljuset i mitt mörker
Du är värmen i kylan
Du är det bästa som hänt mig Fredrik 
och jag kommer älska dig för alltid ♥

Se hela bilden








Idag har Pappa, Mamma o Börje hjälpt oss o måla så nu är det inte mycket kvar..
Anneli bjöd på en mumsig lunch längesen ja åt sådan god lassange, tack =)

Nu är ja på öa, blir o jobba till 16 i morgon sen blir de en snabbis på Ikea innan de blir hem för o kika på derbyt mellan Mellerud-Åsebro är redan lite nervös hihi..

De är juh så att Fredriks syster snart ska ha bäbis o ja längtar tills man får snosa lite, hoppas man får de..ler.. Tänker på dom varje dag, hihi lika spänd ja nästa..
Har juh lagt undan sådana söta kläder på jobbet så nu är de juh bara frågan om de blir en liten tjej eller kille, spännande..

Snart kommer de lite nya kort på husbygget har juh fått upp nästan 5 väggar så nu händer de grejer, längtar så tills man får börja pyssla invändigt men de är ett tag kvar..

Ska nu lägga mig o läsa lite innan de blir o krama kudden...

Nattinatt




Kommentarer
Postat av: Malin NS

Du är gullig Johanna.. :o)kram, gillar dig skarpt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback