Tisdag

Tisdag= Ledig
Ja i dag mår ja mycket bättre lite öm i magen bara eftersom man typ bara levde på blåbär-nyponsoppa i går, men nu har ja fått i mig en rejäll frulle så nu kommer ja stå mig ett bra tag..
Vaknade runt 9 i morse, var riktigt svårt o sova i går varmt o fuktigt, blää men tillslut så somnade ja gott me nallen i handen o vaknade även så hihi...
Håller på o tvättar nu, kom en påse flygande i lördags o så hade ja en massa o då är de lika bra o köra på tycker de är lite mysigt o tvätta, jo ja vet de är fel på mig hihi..
När man får sig ett hus då vill ja ha en stor härlig tvättstuga o ett stort härligt kök sen är ja nöjd..ler =)

Ska ta en sväng o handla lite sen när tvätten är klar behöver fylla på lite här o där...

På lördag som ni vet så ska vi på våra vänners bröllop Andreas "Nygge" & Kristina ska bli såå roligt längtar efter o få se dom, kommer nog fälla en o annan tår kan ja tänka mig, känsliga johanna ni vet..ler..
Nu är ju våra kläder inhandlade, Fredriks kostym,skjorta o skor o min klänning men men nu är ja på jakt efter en slips i samma färg som min klänning o de är inte det lättaste så hojta till om ni vet någon bra affär som har någon, min klänning ser ni på ett inlägg lite längre ner...=)


oj nu ringde klockan dags o gå till tvättstugan..
ha de gott!!
puss puss
johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback