Fredag

Idag vaknade ja runt 06.30, kunde inte sova, så ja bokade tvättstugan vid 07.00 så nu är 3 tvättar tvättade ligger nu i tummlaren o hänger i tårkskåpet så klart om ca 2 timmar =) skönt o få de gjort..

Mår okej i dag känner lite värk i huvudet men inge yr (än sålänge peppar peppar) ska ta mig lite piller nu o sen göra mig klar för dagen, blir den dusch, känner mig lite torr så här års o tur är så har ja införskaffat mig en ny body butter
 så i dag kommer ja lukta coccos =)

Ska följa me pappa o lämna ett köksbord till Maria som ska flytta, de hade ett i garaget som de ändå skulle kasta så varför inte ge bort de =) snälla päraon ja har..

Idag ska ja försöka jobba 13-20, orkar inte vara hemma fast ja egentligen borde men men, får säga att ja kör så länge ja orkar, men ja har juh försående arbetskamrater så de löser sig nog..
Imorgon bär de av till änsklingen efter jobbet o ja längtar så efter o få krama honom, uhh va svag o känslig man blir när man är dålig,är så glad över o ha F vid min sida♥

Ne nu ska ja ta en dusch innan de är dags o gå o kika på tvätten..

Ha en underbar fredag me massa mys mina vänner...
Tack för att ni finns♥
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback