Jaaa

Färjestad är final klara vann i SD i går me 3-2 mot SAIK, tjohoo...
Ja till slut fick de hål på Jonas Gustavsson efter måna om o men hihi...
Nu så är det bara o invänta motståndarna o de står mellan Frölunda o Hv71, men just nu
leder Hv71 me 3-2 i matcher, gör inge om de får spela sig tötta ett tag, men vore kanon
skoj om de fick möra Frölunda tycker ja... hihi lite derby kan man säga..

Schemat i dag är o lägga sig o vila så fort Hanna åkt till skolan, har väldigt ont i kroppen så ja får se om de blir något
jobb för mig i dag, men de ska ja väl fixa, är en kort dag mellan 14-20.10
Frunderar även på o åka o kolla på lite kläder, men usch va de är tråkigt har inte hittat nått som ja vill ha
men ja behöver verkligen byxor o jeans, funderar på den en stund....
Annars ska ja städa o plocka i ordning lite här i huset, imorgon så får ja äntligen sova hemma
ska bli skönt, o de blir o plocka o städa i  min egen lya i morgon när
ja lämnat huset här på öa..
Vem vet man kanske får ett efterlängtat besök av min sötis i helgen hihi ;)
Annars blir de en lugn helg, ska jobba låååång helg, men på lördag ska ja o Sofia
ha myskväll, dags för o se på lite skräck, käka något gott o bara töööla en massa,
alltid lika skoj de...

Ne nu ska ja göra klar Hanna innan taxin kommer...

Puss puss
Love♥
Miss u!



Kommentarer
Postat av: jennie

står de inte 2-2 i matcher? Den femte matchen är väl ikväll eller? =)

Hoppas du mår bättre snart, jag ligger med pytte feber o ont i halsen men känns som de e för lite att sjukskriva sig för..

Postat av: Johanna

hmm fel av mig, visst står de 2-2 i matcher men just nu ser de ut som hv leder me 3-2,, sorry =( pösss

2009-03-26 @ 21:14:22
URL: http://yoysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback