Fredag

Ja nu är de fredag igen o gud vad veckorna går fort hinner ju knappt me själv..
Nu så inväntar ja o hanna taxin då blir de skolan för henne, sen så åker hon till pappa efter skolan o
han kör henne till stjärnan där hon ska vara över natten,
så nu har ja gjort mitt arbetspass för denna vecka ute i huset på öa...
Ska plocka o städa lite här innan ja tar o åker hemåt, ska i väg
o storhandla tänkte ja, ska kolla om papi vill hänga me o bära lite kassar..
Måste juh betala ränkningar i dag oxå, men de blir de nog i kväll efter ja slutat jobbet..
Känner mig inte helt 100 än är något i kroppen som ligger o lurar hmm, vill
inte bli sjuk bara..
Ihelgen jobbar ja ju 9-18 men de är ju löningshelg o lite halvtaskigt väder så ja tror o hoppas de
kommer vara mycke folk som vill handla en massa fina vårkläder
som en annan oxå behöver göra, jaja men de kommer en dag då ja oxå kan
gå på stan o shoppa..
Nee nu ska ja ta ett varmt bad innan ja börjar dola me resten..
Ha en kanon dag mina vänner!!
puss puss
love ♥
Johanna
Miss u F!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

jo jag mår bara bra förutom förkylningen!! Hopppas du inte blir sjuk! kram

2009-03-27 @ 10:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback