Fredag..

Ja i dag så ringde de från jobbe vid halv 9, rätt skönt o bli väckt så då hoppade ja upp,fast de hade varit skönt o sovit längre hihi,  så i dag har ja städat,handlat, gått upp me saker på vinden hunnit tagit en kopp kaffe me pappa o nu håller ja på o gör matlåda.. Börjar jobba i dag 14-20 sen så ska ja hämta upp min barndoms kompis Sofia vi ska ha lite myskväll me ost & kex o kika på tv o bara snacka en massa skit..
 Guud va gott de är me ost&kex eller va säger ni..ler..

Imorgon kommer även Fredrik o gooos vovven sigge, ska bli mysigt..
Men nu får ja nog ta o rappa på lite ha de så bra..

Puss puss♥

Idag fyller även Hanna 25 år!!
Grattis gumman,tyvärr kan ja inte vara me ikväll :( puss på dig iallafall!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jao, jag tror varenda människa är eller har varit förkyld! klarat mig från magsjukan iaf.. peppar, peppar. Jadu, skulle egentligen ha match idag i munkfors, men pga min höft så vågar jag inte ge 100 ännu, och sen skulle jag eventuellt jobba idag, men verkade inte bli något ändå. Men vi har match på söndag mot sjöstad, det ligger väl i Karlstad om jag inte har helt fel?? ;) så får ge gärnet på den matchen istället! jaså hotell och göteborg, låter kanonmysigt!! Jag har matcher varje helg nu framöver hela januari o februari, så det blir itne så mycket som händer på mina helger :) men det är värt det! Ha det bra! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback