Torsdag =)

Vaknade vid 8 i morse, kände mig verkligen utvilad såå skönt, härligt me sovmorgon i bland om man nu kan kalla de sovmorgon hihi... Låg o drog mig lite men upp gick ja vid halv 9, började o diska bort de stooooora berget me disk som ja har lagrat men nu är de äntligen borta =)
Nu sitter ja här i köket o äter en god frukost mums..
Men snart blir de o damma i lyan o plocka de sista så de är fint tills min sötis kommer i morgon ;)
Laddar oxå inför lördagen de är juh så attt de kommer ett gäng från mellerud, vi ska på hockey först sen blir de partaj ute på stan någonstans, vi blir nog ca 12 pers eller nått o de flesta ska sova hos mig, tur ja sökt ledig på söndag för de känns som de kommer bli blött haha..

Alla ♥ dag på lördag oxå..ska bli mysigt, vi får ha våran myskväll i morgon, längtar...

De är ju så att min syster är i väntans tider på o pluppa ut en bäbis o ja längtar så tills den,det är ute hihi...



Ne nu ska ja sätta fart här..

Ha en bra dag!!
Puss på er!!
Miss u F!!♥


Kommentarer
Postat av: Touse

Du har blivit utmanad :) Kolla min blogg...hihi.. PYSS

Postat av: lina

12?? Jag har räknat till 10, vilka har jag missat?=) Puss!

2009-02-12 @ 17:58:00
URL: http://linamaria87.blogg.se/
Postat av: Syster

Ha! Du har blivit utmanad av mig med!! Kolla min blogg (samma sak som touse). Kram kram

Och nej...ingen bebis än..

2009-02-13 @ 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback