Min dag i dag =)


De ringde i min mobbe på jobbe i dag o de var från Kalenius, ja hade fått ett blombud, hmm gud ja vart helt nervös, de frågade om ja ve hemma men icke ja jobbade juh, men de kom förbi på jobbe, ja stod o höll på o sänka lite handskar inför rean i morgon när ja hör en mans röst fråga vem Johanna Person var o Elin sa högt o tydligt, --de är hon som står där i hörnet o ja kände hur röd ja vart i ansiktet, o alla kunder vänder sig om o kolla på mig, mm de är ja sa ja =)
tog med mig blommorna in på mitt kontor öppnade o såg att de var blommor från Fredrik föräldrar de är väl för söta, blev jätte glad =) de ligger juh o solar o dricker massa god öl i Tahiland, o så har de tänkt på  lilla mig på min födelsedag.. va gooa..
Här är den fina buketten..







Hela 27 år blir ja..tjohoo hmm



Blir o jobba hela långa dagen tyvärr ...
Men imorgon blir de lite kalas med nära o kära..

Puss puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Den tjocka flodhästen aka syster

Grattis grattis syster!! Bara tre år kvar till 30! Och de går fort kan jag lova!

Och nej...ingen bebis än... den var väldigt lugn inatt... Ha det bra! Kram kram på dig!

2009-02-18 @ 09:18:19
Postat av: Touse

hihihihihi....grattis darling! :) Pyss pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback