JAA svara på detta, vettja..ler..

1.Var möttes vi första gången?
2.Vad tror du mina andranamn är?
3.Hur länge har du känt mig?
4.Hur väl känner du mig?
5.Det roligaste jag har sagt till dig?
6.När du såg du mig, vad var ditt första intryck?
7.Vad säger jag oftast?
8.Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
9.Vilken är min bästa sida?
10.Vilken är min sämsta sida?
11.Är jag blyg eller Framåt?
12.Vilket är ditt bästa minne med mig?

13.Vilka tre ord beskriver mig bäst?

nu ska ja ta o krypa ner o läsa lite bok, o vänta på att sötisen ska ringa, han är o spelar tv-spel
med dennis o tobbe sköj me grabbkväll...
pusspuss på er, längtar tills i morgon för då får ja kramas me dig sötis..
pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha...jag hatar egentligen att svara på sånt här...Men today is your lucky day! ;-) Jag sitter med datorn är knät och är lite uttråkad, så här kommer svaren:



1.Oj... hm... måste ha varit på nån fest med Touse?

2.Ja du... Anna? Kristina? Birgitta?

3.Jag har inget minne alls! Ett år? Ett och ett halvt?

4.Inte superväl, men inte dåligt heller:-)

5.Haha... ingen aning. Du har säkert sagt massor av skojiga saker på fyllan, men eftersom jag åxå varit på lyran så minns jag dem inte.

6."Hon ser trevlig ut."

7.Vilka svåra frågor! (säger du inte)

8.Mainstream-radio kanske.

9.Du är en snällis.

10.Kommer inte på nån på rak arm.

11.Lite mittemellan.

12.Ingen aning! Festerna har varit kuliga i alla fall.

13.Snäll. Söt. Snitsig. Haha:)

2008-11-21 @ 23:13:43
Postat av: Marielle

1.Var möttes vi första gången?

Åhh..det var länge sen du...på Karlstad BB 1982..du skrek som en stucken gris när jag skulle hålla dig. Jag blev skitsur.



2.Vad tror du mina andranamn är?

Frida Maria



3.Hur länge har du känt mig?

26 år och 9 månader



4.Hur väl känner du mig?

Du förvånar mig fortfarande men jag tycker väl att jag känner dig ganska så väl



5.Det roligaste jag har sagt till dig?

Vet inte. Det är alltid roligt att prata med dig



6.När du såg du mig, vad var ditt första intryck?

Det var ju så himla länge sen men jag var ju först väldigt mallig över att ha fått en lillasyster, tills du började skrika..



7.Vad säger jag oftast?



8.Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?

Mycket blandat, men absolut inte hiphop



9.Vilken är min bästa sida?

Ödmjuk och snällaste systern i världen.



10.Vilken är min sämsta sida?

Kan ändra planer i sista sekunden.



11.Är jag blyg eller Framåt?

Du är blyg men med lite alkohol i kroppen så fixar du det mesta ;)



12.Vilket är ditt bästa minne med mig?

Jag har många att välja mellan, men speciellt när vi bilade ner till Spanien och inte var ovänner under hela tre veckor!

Ett minne som inte vill släppa är när du, jag och Mia fick för oss att slicka på lyktstolpar en vinter. Det var frost på dem och det såg ju "gott" ut. Jag gjorde det först och fastnade naturligtvis och började blöda jättemycket. Men du skulle ju förståss göra samma sak och det gick inte bättre för dig...Fan vad vi grinade och skrek..



13.Vilka tre ord beskriver mig bäst?

Omtänktsam, snäll, envis. Och världens bästa blivande moster!!









2008-11-22 @ 11:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback