imorgon..

så får ja krama min sötis längtar så...

Jobbade till 20 i dag, en kanon rolig dag o jobba =)
Shoppade med mig en del från jobbet i dag ojoj va dyrt de vart men man ska ju ge de till sina nära o kära så då spelar de ingen roll om vad de kostar så känner ja nu..
Är så glad över att ha världens bästa papi o mami de ställer upp i alla väder, älskar er..puss
Ska ta en lång varm dusch snart innan de är dags o sussa...
Imorgon kommer juh min sötis ska bli så kul o mysigt..

Men ha de gott!!
nattinatt mina vänner..
Love Johanna♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gillar din blogg :)

Hoppas att du har haft en fin lördagsnatt!

Kram

Postat av: Cecilia

soft för dig med mys... jag ska jobba i natt också >.<

Hoppas att du har haft en fin dag, och att du får en bra kväll!

Kram

2008-12-07 @ 19:01:49
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback