Helgen...

Ja de va väl typ första helgen som ja o fredrik inte myste tillsammans sen vi blev ett par, han har fått jobba över i norge, men ja klarade mig galant =) fast de har varit en stor saknad o längtan efter honom men snart så ses vi igen..ler.. o ja längtar vill ja lova..
I helgen har ja o Sofia skålat me en massa gott vin, ost o kex o bara en massa töl hur mysigt som helst pratade minnen, o vad som hänt i våra liv ja om allt helt enkelt, hon är min barndoms vän som man verkligen vet att man kan säga allt till helt underbart tack vännen för en kanon helg..
I dag tog ja sovmorgon såå skönt o visst kändes de att de vart massa vin i går hihi men värken gick bort när man hade tagit en dusch o käkat en god frukost..
Såå  i dag fick ja fin besök av Hanna från mellerud o de va verkligen kanon kul, vi träffades på bergvik där vi shoppade lite klappar o lite till oss själva, fikade en lång stund me en massa tölade om typ allt så trevligt, sen tog vi oss in på ikea o shoppa oxå o titta på allt, mycke man vill ha vill ja lova men men snart får man inte plats me allt, men då kom ja på, man kanske kan byta ut de man har till lite nytt hihi, fast ja nu är de ju så att mitt som ja har är juh rätt nytt..ler.. jaja dream on kanske vi får kalla de nu...
Va o hälsade på mor o far en snabbis förut mamma hade typ gjort 300 köttbullar o guud va goa dom var, hon hade gjort i ordning några lådor så ja fick me mig lite hem, o som hon sa den ena burken är till fredrik, mamma hon skämmer bort hon..ler. men helt underbar.. Jo men så råkade ja lägga mig i soffan, jo visst somnade ja en sväng o gud va skönt de va..
Sen har ja dolat lite i hemmet på kvällskvisten slagit in lite julklappar känns som ja snart är klar bara några få som ska inhandlas, o alla julkort är skrivna blev 28st ojoj men ja älskar o pyssla me sådant..
Har pratat me min prins oxå han är helt slut efter arbetsdagarna o de förstår ja när man jobba 7-19 varje dag i 11 dagar i rad..puh, men ja tänker på dig..
Nu ska ja sussa,,
Miss u♥
Puss puss

Kommentarer
Postat av: carro

Ja de känns riktigt skönt att bli klar, så väntar ja bara på jullov:) min helg har vart riktigt bra! sånna där händelser man kan leva på länge:P du verkar ju oxå haft de bra?!:) kraamar

Postat av: carro

okej ja de förstår ja, jobbigt o vara ifrån varandra! hihi jaa du, nej inget spec så utan bara så jäkla trevligt med mina vänner, förfest-wärs-efterfest;P så blev lite sent, klockan var kvart i fem innan ögonen slocknade:) men som sagt väldigt roligt! ja kommer du befinna dig här i trakterna på under julen lär vi synas! kraamisar

2008-12-15 @ 22:11:39
URL: http://caboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback