snart kommer sixten :)

Ja då har de där 12 veckorna snart gått o sixten kommer snart till mig :) på lördag me andra ord..ler..
Igår var ja pappa, mamma o syster o handlade massa saker till honom, en kisslåda, en transportbur, babysele, leksaker o lite mat skålar skulle mamma kolla på i morgon oxå, ska bli såå mysigt att få en sovkompis hihi...
SIXTEN :O)
 Har fått problem me magen igen tyvärr, magkatarren som spökar igen, måste minska påkaffe, juice, godis o andra godsaker som min mage bara hatar.. så de är bara o fälja den så kommer ja må bra, även all stress som ja håller på med i onödan dags att lugna ner sig inge skoj o bli sjukskriven :(
 I morgon jobbar ja mellan 9-17 sen blir de o åka hem till pappa o mamma o tvätta lite om inte min underbara mamma redan gjort de, som ja tror hon gjort, men ja tänkte i allafall umgås lite me dem o hälsa på tusse ( min systers katt) vem vet man kasnke tar o grillar lite om vädret är bra... en promenad me pappa oxå kanske...

Saknar dig touse pyss på dig...hälsa alla där uppe saknar dom oxå..

Ne nu ska ja kolla lite tv o sen lägga mig i tid för en gångs skull....

Pyss pyss på er alla..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tusse längtar efter Sixten!

Postat av: Touse

hihi...Sixten Gyyyl :) hihi...saknar dig också! på fredag ska jag på fest hos Räkan och Maddi...ska bli så kyyyl....PYSS PYSS

2007-06-14 @ 12:53:20
URL: http://touse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback