Beställt!!

Japp i dag beställde vi barnvagn eller jag gjorde men ja och Fredrik kikade här om kvällen så vi var överens :) så snart är vi några 1000-lappar fattigare, men tror de kommer bli kalas bra..
De är ju inte bara att skaffa barn det är mycket som skall inhandlas men det är underbart och vi längtar så mycket..
Har nu plockat och dolat i lyan här på Norrstrand men stor städningen tar jag på fredag efter jobbet, innan det blir att åka till Victor med familj som fyller hela 3år och herregud vad åren går fort, de va inte längesen som jag var med på min systers förlossning när denna underbara grabb föddes, mosters stora prins de..
Men nu burrar ja ner mig i soffan och kollar på tv, imorgon blir det en dag på kontoret 8-15 med Söta Hanna då jag skall lära henne allt ja gör då hon tar över efter mig när jag går hem och är mamma :) efter det blir det frissan och frågan är blond eller brun?? Efter det blir det en kvällsmys fika med min barndoms vän Sofia som jag inte träffat på väldigt länge..

Ha de bäst!!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anna G

Vad blev det för vagn då? Och så vill man ju se bild på nya hårfärgen... =) Kram

2012-03-01 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback