Blommor..

Fick ett ryck nu på eftermiddagen så ja åkte o köpte nya krukor o lite blommor,
som nu är planterade o såt vid våran entre vid huset =)

Lite fint får de väl vara fast vi inte flyttat in än va??!!

Har i dag varit hos tandläkaren i Åmål, lagat en tand o de blev ju så att ja då bet mig i läppen så nu har ja en liten snygg fläskläpp hmm så typiskt mig jaja de går över...
Sen så fikade ja med Maria o Thea o hade de mys =)

Fredrik o Börje håller på o grejar me fläckten i köket vid huset men ja åkte nu hem o skall packa de sista som skall me till k-d, åker o jobbar i morgon bitte igen, så man är ju borta några dagar, tisdagskvällar är inte riktigt min favvokväll, men i kväll blir de mys o hemmagjorda hamburgare =) nice...

På fredag kommer vårat kök o ja längtar sååå mycket =) ska bli kul o se hur de blir, men tror de kommer bli kalas fint =)

Ne nu blir de o sortera lite tvätt här hemma..

Ha en bra kväll!!
puss

Kommentarer
Postat av: Anna G

Så fint det blev, det är så kul med blommor. Jag har verkligen fått blommdille o vill köpa o plantera hela tiden. Fast jag är sämre på o vattna.... =) Kram

2011-05-17 @ 19:03:45
Postat av: Johanna

då är vi två älskar oxå blommor, nu vill ja bara att trädgården skall vara klar så ja kan börja göra i ordning rabatter men de får vänta tills nästa år, så nu riktar ja in mig på blommor i krukor istället =) hihi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback