Tisdag=Ledig dag

Ja i morse blev de sovmorgon till halv 9 då ja sen låg och drog mig liten sen runt halv klev jag upp tog på mig träningskläderoch tog en PW på 50 min =) blev ju bra väder till slut  men de blåste en del, sen hem duscha o åt frukost =)
Sen blev de en tur till affären, gjort varsin matlåda tills i morgon o nyss tog ja ut en smarig äppelpaj ur ugnen =) fick med mig en påse med äpplen från en arbetskamrat i går =) men tror ja ska åka o fråga Anna o Kristoffer om man kanske kan få lite, då ja funderar på att göra egen äppelmos =) verkar inte vara så svårt...

Fredrik kommer hem lite tidigare i dag då vi har möte på banken, skall lägga om lånen mm...
Så får vi se vad som hinns göras innan de blir att åka till Trollhättan för andra vägningen på Viktväktarna, spännande
jag återkommer med resultatet..

När ja varit i karlstad på jobb så har Fredrik greja med en massa lister här hemma och de blir såå bra, min man han kan han..ler.. (bilder kommer inom kort)
Ha en bra dag!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt med lite lister ;) eller han kanske bara har spelat plockepinn med dom....hihi. Kram

2011-08-30 @ 16:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback