Melodifestivalen!!

Igår efter jobbet åkte jag hem och duschade och bytte om till mysisar sedan vidare hem till Jennie, och sen åkte jag, jennie, ronja, freja, linn och jonathan och käkade på Norrstrands pizzerian och hade trevligt sen vidare till godisaffären där vi alla laddade med en varsin påse inför kvällens melodifestival sen hem till Jennie där det vare mys hela kvällen lång..
Och i år har vi verkligen gjort rätt Sverige RÄTT låt vann äntligen =) så nu får vi bara hålla tummarna för Looren att det går hela vägen!!
Skall snart ta och åka till jobbet, jobbar i dag till 16 och sen ska jag hem till bästa Maria och hennes familj, de ska fira att jag fyllt år =) sen blir det söndagsmys där och så blir det att jag sover där i natt..
Hoppas ni får en trevlig söndag!!
Puss och kram ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback