Telefon kö!!!!

Hatar att stå i telefon kö, men nu efter 59min så har jag min e-legitimation äntligen, så nu ska det bara räknas ut hur många dagar som skall tas ut mm det är inte bara att skaffa barn.,ler
Åkte hem från jobbet i går vid 14 då inte kände mig alls bra, och feber hade ja när ja kom hem 38,9 och i morse var det 38,0 men nu när ja tagit mig piller och en dusch så är den på 37,2 så nu är den förhoppningsvis borta, kroppen var nog helt slut efter besöket på Näl och lite jobb..
Idag blir det BM besök och föräldragrupp då vi ska prata förlossning :)
Ska ta mig lite mat och göra i ordning mig nu, hoppas ni har det bra..
Puss


Kommentarer
Postat av: Anna G

Har du ingen internetbank? Då hade du ju kunnat fixa e-leg där. Hoppas du snart är piggare! Klart kroppen säger ifrån av en sådan ansträngning. Vila nu! =)



Kram kram

2012-04-23 @ 20:47:06
Postat av: Johanna

Jo det har jag men det skulle installeras program och ta bort en del men han hjälpte mig så bra så nu är allt fixat :)

Mm kroppen sa nog i från lite nu..

Kram

2012-04-24 @ 08:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback