Måndag!

En helt vanlig måndag, fick sovmorgon i dag då Fredrik tog Sigge på morgonpromenaden, fick sova till 08.43 underbart, kände mig verkligen utvilad =)
Tog en promenad innan de blev en stor kopp kaffe, kokt ägg och skorpor.. Sen så blev de o ta tag idisken från gårdagen då vi hade lite kvällsfika bestående av äpplepaj o vaniljsås med våra underbara vänner Alex o Lina, snart är de dags för deras lilla bäbis att titta ut ojoj vad tiden går fort datumet är 2april men ja tror den kommer nån dag tidigare, ska bli mys o snosa lite bäbis...

Gick ner på köpingen o handlade lite, blev en kräft/räksallad till lunch i dag o sen en promenad på det igen...

I eftermiddag ska ja träffa Ajja o Hanna de var väldigt längesen så de ska bli kul att sitta och tjata över en kopp kaffe..
Sen blir de att åka till huset en sväng o hjälpa till med de sisa i badrummet på övervåningen då de kommer och lägger i våtrumsmattan sen är det bara att bestämma oss för kakel,dusch,toalett, handfat mm =) ska bli riktigt kul..

Men nu skall ja ta mig en kopp varm choklad burra ner mig i soffan och läsa den nya ELLE interörtidningen som landade i bervlådan i dag..

Ha de gott!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anna G

Den blå röstar jag för! Skitsnygg och dyrast antar jag.... =) Kram

Postat av: Anna G

Ja men nu tror du jag blivit tokig....kommenterar hej vilt på fel inlägg. Jag tyckte IGEN att min kommentar om blå jackan inte kommit med men jag var tydligen på fel inlägg..... =)

2011-03-09 @ 15:42:47
URL: http://dorisfunderar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback