Torsdag 3/5 2012

Idag gör jag min sista dag på jobbet, sen har vi ett helt underbart liv att se fram emot.. <3<3<3
Tror det kommer komma en eller flera tårar ner på min kind idag, hur ska detta gå, ja är helt säker på att Hanna som tar över mitt kontors arbete kommer klara det galant fast jag är nästan 100% säker att mobilen kommer ringa framöver hihi
Efter jobbet skall jag göra lite ärenden på Bergvik,Fixa dop present till Vincent, köpa det sista till mig som behövs, på Apoteket, smink, amningslinnen mm.. Så har jag massa bonuscheckar som det är lika bra att använda när man ändå handlat så man fått dom :) hihi
Hoppas ni alla får en bra dag!!
Måste bara visa min Goa grilltalkrik som jag fick igår..
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback