Lycklig!!

Mm ja är så lycklig med min underbara sambo Fredrik ♥

Har varitt vaken sen 06 i morse kunde inte somna om men ja låg och drog mig
rätt länge, sen hoppade ja upp fixade mig en smarig frukost o satte i gång med o tvätta o vika
in tvätt som va torr..
Var i väg till affären o handla lite smått, sen
åkte ja till Lina o lilla Emmie på en kopp te, vi myste ner oss i soffan
o kika lite på tv o tjata en del..
Men börjar kännas att man va uppe tidigt så skall nog snart ta mig en liten lur,
för i eftermiddag åker ja in en sväng på öveby behöver lite nya basplagg, typ linnen, thigts o kanske nån
fin kofta, hoppas på att den finns på MQ där, för i karlstad är den slut..
Sen är de ju tisdag o dags för VV igen, lika spännande varje
gång =)
Hoppas ni håller tummarna hihi...


Hoppas ni har en bra dag
hörs i kväll om resultatet på VV..

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback