Väggord!

Har hittat en jätte bra sida med massa fina väggord, så i huset kommer de nog komma upp nått/några här har ja några ja gillar skarpt..


I hallen kanske..




Nån av dessa kanske får en plats i sovrummet eller allrummet på nedervåningen..




O varför inte nån av dessa i köket =) de passar väl mig?? hihi

Ja vi får väl se vad Fredrik säger, ska i alla fall fråga..ler..

Nu har vi packat bilen med alla kartonger som ska me från öa till vårat hus =)

Har ätit jordgubbar o mjölk till kvällsmat o de va mumma de..



Så nu skall ja packa ihop väskan me alla kläder o krimkrams som skall me hem, imorgon blir de jobb 9-16 o sen åker ja hemåt, då blir de ett besök på Kurran då Svärfar fyller år =)
Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är oxå svag för väggord, jag har fixat några som bara ligger och väntar på att få klistras upp. Vad sägs om "Live, Laugh, Love"? Eller "Home, where you're always loved"?



Jag gillar dom iallafall.. :o)

2011-06-20 @ 14:44:51
Postat av: Johanna

Åhh ja de är fina =) Fredrik o ja ska kolla igenom sidan igen så får vi se vad de blir o beställa =)

Postat av: malin ns

jag budade hem mina från Tradera.. vet inte om jag fyndade eller inte, men du kanske kan jämföra?

2011-06-21 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback