Nära nu...

Nära nu, jobbar i morgon mellan 9-18 sen säger ja hejdå till Stadium iallafall i 4 veckor, ska bli så skönt me semester, känner verkligen att de behövs..
 
Då ska ja umgås me mina nära o kära så mycket de bara går, göra lite utflykter, sola, bada åka båt, grilla, spela lite sommar spel ja bara mysa till det..

O de känns så skönt att vara på hemmaplan o tillsammans med min underbara sambo i mer än bara fyra dagar som är de längsta ja typ är hemma i sträck ♥

Ett jobb lite närmare vore inte fel, men trivs så sjuk bra på mitt nuvarande jobb så de är inte bara o säga upp sig men vem vet snart kanske...

Har i dag varit o snosat på en underbart söt liten tjej vid namn Juni som kom till världen nu i veckan, åhhh va bäbis sjuk man blir..mys

Ikväll va de tänkt att ja skulle ut o partaja med mina goa tjejer på jobbet, men ja blev hemma är så grymt trött o så känns de som nått är på g o bryta ut, en förkylning kanske?! hoppas inte..
Har nu mys lite framför tv med lite gotta..



Men nu kryper ja ner o säger nattinatt så hörs vi snart igen...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback