Blandat!!

Ja nu har ja snart haft semester i 12 dagar o 8 av dem har det regnat lite till o från såå tråkigt men i tisdags då tror ja vändningen kom när vi kom hem från Öa så fick vi ett ryck packade väskan och tog bilen till Lidköping (Spiken) där Fredriks föräldrar Anneli o Börje låg med båten, vi tog oss lite båtsemester med dom och det ångrar ja verkligen inte, har varit helt underbart, tack igen för att vi fick följa med er ♥ Vi har ätit gott, solat, badat, spelat kort o bar myst tillsammans...

Men nu är vi hemma en liten snabbis, har tvättat, plockat här hemma o packat om väskorna för i morgon åker vi till Rättvik där ska vi vara tills på tisdag, Fredrik fick denna resa av mig när han fyllde år ja tro inte bara vi åker dit, vi ska ju nämlingen på Classic Car Week o de ska bli såå kul o de vet ja även att Fredrik tycker =)

Tänkte bjuda på lite blandade kort från i sommar o lite från huset..


 
  


En heldag med Kristoffer, Anna o Nathanael =) här är det bus efter en fika vid
Dalbergså..

  

En dag på sjön med mina älskade grabbar...



  

  



De va lite nytt i huset =) men lite mera krimskrams kommer komma upp på just denna hylla =)



   







Minisemester med Anneli o Börje =)

Ne nu skall ja inta mitt fredagsmys
  som består av vattenmelon
 o burra ner mig i soffan o kika in på lite inredningssidor =)

Ha de gott!!
Hörs snart igen!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback