Symaskin

Ja en symaskin är något ja verkligen vill ha, gud va roligt att kunna få sy lite egna, kuddar, dukar, gardiner mm blir nog o kika efter en,



 nån som har förslag på vart det kan finnas??

Har i dag varit på kalas i Uddevalla hos Fredriks syster Sara som i morgon fyller år, de bjöds på massa gott och underbart sällskap, jätte mysigt ♥♥♥
Sen när vi kom hem åkte vi o handla behövde fylla på kylen lite..
Fredrik är nu iväg o spelar lite hockey me grabbarna i Åsen och ja har mys ner mig i soffan o kikar på handboll men zappar över till 4plus där Moberg lagar mat, han kan verkligen de där me o laga mat..
När Fredik kommer hem så ska ja ta o laga till lite tacos perfekt mat på en söndag..

Är juh långledig denna helg så ja börjar inte jobba förens på onsdag, så i morgon funderar ja på att åka o kika in lite tapeter,kakel o kanske ta en sväng till stan, och så ska ja även åka till huset och städa golven och måla lite bräder..

Ha de gott!!
Puss puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Anna G

Dom har ju billig maskin på Ikea som duger om man bara ska sy enklare saker.

Annars tycker jag du ska kolla in butiken som ligger mitt emot Munken ungefär, han är jättebra och där köpte jag min senaste =)

Vad fint huset blir! Fönstren är kanon!

Kram

Postat av: Anneli

Jag kan höra på skolan om det kan finnas nån billig kvar//A

2011-01-24 @ 17:18:01
Postat av: malin ns

tills vidare kan du ju låna min olydiga maskin.. hör av dig om du törs testa... :o)

Kram!

2011-01-24 @ 17:39:08
Postat av: Johanna

Anna, tack för tipsen..

Åhh Anneli vore jätte gulligt om du skulle vilja kika de =)

Malin ja hör av mig, va kul då ska här sys kuddar..ler.. =) Kram på er!!

2011-01-24 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback