Full fart!

Ja nu är de full fart igen, igår var de långdag på jobbet 9-20 sen hem till Ullis på jobbet där det var inredningsparty med god mat och underbara arbetskamrater :)
Idag blev det lite sovmorgon så skönt, ätit en mycket god frukost med pappa o nu skall jag slå in lite julklappar sen blir de lunch och jobb mellan 13-20 då de blir o sitta på kontoret då jag har månadsredovisning ;)
Imorgon blir de jobb 8-20 Puh personalmöte på morgonen o sen jobb..
Har långhelg oxå 9-18 lördag o söndag men lördag kväll blir det lördags mys hos min Goa vän Li ska äta god mat o sen glögg o pepparkakor :) sen efter jobbet på söndag ska jag till mina vänner Josefin o Johan o deras lilla son Elvin ska titta på deras nya hus o gosa lite med lillgrabben såklart ;)
Så de är full fart faktiskt men de gillar ja..ler
Hoppas ni mår bra!!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback