Ej överens!

Hej hej!!
Idag hade ja tänkt o sy draperier till tvättbänken i tvättstugan ja va verkligen jätte laddad, så ja åkte till Fredriks syster Malin o lånade hennes symanskin men jag o symaskinen kom inte riktigt överens o tålamodet ville inte riktigt vara med så ja packade ner den fint o hoppas på att vi kommer övernens lite senare i dag eller en annan dag i veckan =)
Så nu funderar ja på o baka lite o försöka få bort den där gösellukten som sprids så fint på åkrarna här utanför, som Malin sa Välkommen till Landet =) hihi

Men först lite bloggande i bilder =)

Lite bilder från våran semester i Rättvik!



Så här mysigt bodde vi i Tällberg!!
  
  
  


Falugruvan!
  
 Gästboks väggen =)

Mamma, pappa, syster med familj på besök!
Bad, grillning o Håverud..
  
  
  
 

Och så lite nytt här hemma =)
Kontoret


En ny ljuslykta vid entren =)



O ja med mina blommar blev i dag Gula fina rosor =)


Ne nu skall ja ta o göra en äpple/kanel paj =)

Imorgon åker jag till Karlstad så ja skall umgås me mina goa vänner, så skall vi planera vilken dag i veckan vi tar oss en heldag i gbg =)

Puss påer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback