Nästan 8 timmar

mm, de satt ja på akuten i går men en ond häl, kom in vid 13-tiden o satt o vänta i evigheter tills de va min tur, vid 19.50 då ja träffade ortoped doktorn han tryckte o klämde, va inte alls skönt kom nästan en tår i ögat, hmm ja vi får nog ta o röntga detta sa han, då var de bara o vänta ytterligar i 20min tills de va min tur, sen ner igen för o få dommen, o tur så va de inge ben som va av uten det var en sprucken hälkudde som ni kanske vet har vi en fettkudde under hälen o just den är det som spruckigt ajaj säger ja bara, så nu blir de lite vila o sen en remis till en ortoped för o fixa en specialsula som skall trycka ihop hälen så att den läker, Jaja de är bara o bita ihop..
Är ju kvar i Karlstad så i dag blir de o vila o bli ompysslad av Papi =)
Imorgon är de personalmöte vi 8 så ja sover kvar i natt o sen hem i morgon efter 10-tiden...

Ne nu blir de frukost, så får vi se va vi kan hitta på idag, tur så har ja mina vänner kryckor som hjälper mig framåt..

Ha de gott..
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej sötis!

Jag ska in och vikariera på Nordalskolan, där jag varit förut. Så på torsdag & fredag ska jag in i en 6:a :) Bild kommer snart! Puss

Postat av: Lina

Hoppas allt "går" ( :P ) bra med foten förresten... ! <3

2010-09-02 @ 19:26:20
URL: http://linamaria87.blogspot.com
Postat av: katta

krya på dej Johanna!! De lät inge vidare... :S

KRAM

2010-09-02 @ 20:30:39
URL: http://katie0330.blogspot.com
Postat av: Malin NS

hoppla!? det lät inget vidare.. krya på dig!

2010-09-03 @ 08:59:14
URL: http://www.norgrensvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback