Vår

Ja nu vill ja ha Vår, så man kan komma igång me löpningen, har kikat in de nya löparkläderna/skorna på jobbet som ja tror de får bil, så va sägs...


Har kommit in ett par snyggare dojjor på jobbe men fanns ingen bild på dom än men de står mellan denna o den andra..ler
Gå in o kika på alla nyheter vettja, www.stadium.se
Ikväll börjar de en massa bra på tv, så ikväll blir de soffläge såå gött..
Imorgon är de heldag som gäller på jobbe, sen hem o packa lite i lådor inför flytten o även väskan inför helgen..
På torsdag blite de en eftermiddag på stan förhoppningsvis om inte papi o mami skulle komma för o gå pgenom vinden me mig =) jaja men de spörs...

Ha en bra kväll!!

Puss

Kommentarer
Postat av: malin ns

nej usch så du pratar, sluta med det genast... om inte jag kan gå ut och springa i det härliga vårvädret, så får ingen annan det heller.. :o)

Jag blir sjukt sugen...

Det görs dessvärre inte några löparkläder i mamma-modell... men jag får väl gå, ruskigt fort istället.. kram, och lycka till med packningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback