Underbar helg <3

Har haft en underbar helg med familj o goa vänner ♥
Vid halv 3 tiden gick vi till hotellet där Fredriks föräldar me goa vänner skulle bo, tog oss en liten stänkare innan vi tog bilen bort till LLA där det blev hockey match mellan Färjestad-Frölunda o vilken match de blev, var såå kul o se, o vilken stämning, nytt publik rekord oxå 8583 pers =) Färjestad vann me 5-2 kanon bra...


Sen åkte vi till hotellet igen där vi tog en stänkare till =P, sen strax innan 8a gick vi ner på stan o till Tiffanys där det bjöds på kanon god mat, inte ätit så god mat på väldigt, väldigt länge, här kommer maten på bild
 Min varmrätt- Kalvfile med potatismos plätt me massa gotta till..
 Fredriks varmrätt- Oxfile med råstektpotatis o massa gotta till..

Efterrätterna, åå mums va gott..
 
Tack för en underbar dag/kväll =)

Idag söndag- Blev bjudna på hotellfrukost vid halv 10 inte så ofta man äter de, mums va gott de var...
Sen vart de en liten sajtsing på öa, ojoj vilka fina hus vi kikat in..ler.. Kul o få lite ider..
Sen kom papi o mami hem till oss så vi alla fikade o töla på i massor om hus, inreding mm, mycket mysigt..

En stege ja velat ha länge fick ja av Flisa  (Eva-Lisa) hon är väl för goo, tack vännen =)
Inte hunit kommit på vad ja ska hänga på den än, men nu är den min o den sår fint i sovrummet..ler..
  

Tack igen alla för en kanon helg ♥

Nu ska ja krypa ner i soffan me en kopp te o kika igenom inredningstidningarna ja köpt =)

Puss på er alla!!

Jag är väldens lyckligaste som har dig vid min sida Fredrik!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback