Min dag i dag =)



28 hela år har man hunnit bli, men lika glad är ja för de, känns väl att man börjar bli mer trött på kvällen o att ja blivit morgonpigg som min mamma, ja bävade för de men så kommer de nog bli =)

Ska nu åka iväg till jobbet, jobbar i dag 9-16 sen ska ja hem o ställa i ordning för kalas me min familj ska bli mys..
Ska kolla upp om de kanske finns en tvätt tid i kväll, kanske inte så kul o görs de på sin dag men de måste juh göras nån dag o i dag blir nog bäst..

Ha de gott!!
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin NS

Grattis hjärtat! Hade på känn att din dag var på väg.... hoppas du får en mysig dag!

kram

trött om kvällarna? låter som mig....och du vet ju mitt tillstånd.. haha!

2010-02-18 @ 17:33:13
Postat av: Johanna

Tack gumman!!hihi, nja tror inte vi har samma tillstånd =) men ja är sååå glad för eran skull.. Hoppas vi snart ses..kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback