....

Idag har de varit en kanon dag på jobbet, full fart kan man säga.. O nu när alla fina våkläder/skor kommer in blir man så shopping sugen så ja vet inte vad haha, men nu får man hålla i pengarna ett tag, ska juh snart börja bygga vårat drömhus o jag längtar såå mycket..

Trodde väl aldrig att jag någonsin skulle bli så här lycklig som jag är nu, har verkligen träffat min dröm prins, ja bara ler när ja tänker på honom, livet är underbart ♥

Just nu sitter ja hemma hos papi o mami i mitt flickrum, lite halv mysigt o komma hem hit o bli lite bortskämd haha, är väl så att ja alltid kommer vara pappas lilla flicka, han är väl för go, här om dagen sa han -du, johanna de är allt kul att ha dig här hemma nått man lite saknat, känns som min lilla flicka kommit hem, nästan som ja fick en liten tår i ögat när han sa de, jaja ja vet va ni tänker klipp navelstängen men de är nått ja bjuder på...hihi

Imorgon jobbar ja bara 9-12, då ja sen ska till banken o få mina pengar för lyan, o sen är äntligen allt klart..
Har även lovat pappa att hänga me han på stan o shoppa lite kläder så de får ja väl göra, sen skall ja inhandla lite blommor som ja skall ha på balkongen, så de blir lite sommar fint..

Ska bli skönt me en lånledig helg, så vi får väl se vad den har o erbjuda..

Ne nu blir de kudden..
Nattinatt
Puss

Kommentarer
Postat av: katta

Gud va gött att allt de e klart! Jag önskar er all lycka å ser mkt fram emot att få se bygget träda fram =) Kramar

2010-04-29 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback