Tisdag..

Ja i dag hade ja sovmorgon vaknade väl runt klockan 8, de va skönt, könde mig utvilad..
Käkade en god frukost sen begav ja mig ut o kika lite i affärer o sen åkte ja o handla me papi =)
Hämtade H vid 14 tiden, en promenad sen hem gjorde en kanon god kyckligsallad så matlådan är fixad tills i morgon..
Sa ju för några inlägg sedan att ja börjat VV, men nu har ja gjort de, skrev in mig i går, känns kanon bra så nu ska de kilona bort ja gått upp =( plus lite till hihi, kanon laddad, här skrivs de lista allt ja stoppar i mig finns med där nu, så powerstarten har börjat..
Ska snart iväg me H till friskis här ska de börjas gympa för henne, ska bli kul o nyttigt för henne..
Får se om vi tar en sväng förbi hemtex ikväll, känner ja behöver nya gardiner till köket o nya handdukar =) o sen i kväll har ja tvätttid mellan 19-22 gött o få de klart innan väskan ska packas åker juh till darling på tosdag eftermiddag/kväll ska tillbringa hela helgen där, mys...
Men vi ses juh i morgon redan, då blir de hockey för hela slanten, tjohooo
 ska nämligen på Färjestad-Detroit me darling..

Ne nu ska ja diska lite o plocka i ordning tvätten som skall tvättas..

Vi höres..
Pyss pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback